add this

βαλτε το FACEBOOK

Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Μορίων Συνέχεια


 

Εδώ και λίγες μέρες βγηκε ο πίνακας μορίων ο οποίος είναι κάτι σχετικά νέο σύμφωνα με τον

4662/20 άρθρο 158. Ο πίνακας αυτός έχει τεράστια λάθη οποτε πάρα πολλοί θα χρειαστεί να κάνουν ένσταση. Επειδή οι περισσότεροι είμαστε από Πενταετείς και πήραμε ακόμα και 45 χρόνων μετάθεση να είστε πολλοί προσεκτικοί και να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα:


ΜΟΡΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΑ

ΚΑΙ ΤΑ 5 ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ 2020


Ένα υπόδειγμα ένστασης κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο χωρίς να γνωρίζουμε αν είναι σωστο.


ΘΕΜΑ: « Ένσταση – Αίτηση θεραπείας κατά του πίνακα μορίων »
1. Σας αναφέρω ότι την …..../……/………... μετατέθηκα από τον νομό συμφερόντων
μου προς την ….…………………................ για υπηρεσιακές ανάγκες σύμφωνα με
τις διατάξεις του ν.4662/2020.
2. Σας αναφέρω επίσης ότι σύμφωνα με την Αριθμ. Πρωτ. 18768 Φ.202.3 της
01/04/2020 (πίνακας μορίων του προηγούμενου έτους) και κατόπιν σχετικής
ενστάσεως, μου είχαν αποδοθεί ………μόρια.
3. Σύμφωνα με το άρθρο 158 του ως άνω νόμου θα έπρεπε να έχω συγκεντρώσει έως
την 31
η Δεκεμβρίου του έτους 2020 :
.........μόρια (παρ.2.α) λόγω χρόνου υπηρεσίας εκτός νομού συμφερόντων μου
.........μόρια (παρ.2.β) λόγω οικογενειακής κατάστασης
.........μόρια (παρ.2.γ) λόγω διανυθείσης χιλιομετρικής απόστασης
.........μόρια (παρ.2.δ) επειδή στις …..../……/…...…… έλαβα την πρώτη μετάθεση
.........μόρια (παρ.2.ε) λόγω ετών συνολικής υπηρεσίας
ήτοι .............μόρια συνολικά.
4. Επειδή με την Αριθμ. Πρωτ. 14484 Φ.202.2 Απόφαση Α.Π.Σ. (Πίνακας μορίων)
της 23/03/2021 μου αποδόθηκαν συνολικά …………..μόρια, ενίσταμαι και
παρακαλώ όπως διορθωθεί η σε βάρος μου αδικία σύμφωνα με τα ανωτέρω